Investor Media Group прави поредната крачка към обогатяване на портфолиото си от медии и разширяване на мултиканалната си стратегия. От 15 април медийната ни група започна да издава ново списание Bloomberg Businessweek. В него ще откриете задълбочено и професионално журналистическо съдържание, подготвено от широк кръг външни български експерти и автори, както и анализи и коментари за икономическия, финансовия и геополитическия живот от най-известните български икономически журналисти и анализатори.
Редакторският екип на Bloomberg Businessweek в България ще предлага на читателите и специални интервюта с лидерите на предприемаческата екосистема и с най-големите бизнес имена не само в страната, но и в света.
Съвпадна първият брой с изборите и заглавието е свързано по-скоро със сложната политическа ситуация. Това каза за главният редактор на списанието Ивайло Лаков за "България сутрин" пред водещите Мария Константинова и Мирослав Димитров.
По думите му има теми, свързани с политика, финанси, икономика, но има и по-лесни неща за четене и преглъщане.
"Има по-лек жанр, но има много сериозни хора и съм късметлия да общувам с тях в моето предаване. Знам на кого да се обадя и да коментира съответните теми", обясни главният редактор на списанието и водещ на телевизия Bloomberg.
Лаков посочи, че в списанието има материал, който обяснява какво и как всъщнoст се променя в условия на пандемия. Списанието е на български и английски език, ще може да бъде четено и на борда на самолетите на "България Еър".
"Когато човек се забавлява и прави това с любов, не е трудно да се запълнят 112 страници съдържание. Трябва нещата да се правят с любов и удоволствие, а не с топка в стомаха. Хартиеното издание все още си има своите почитатели. Имаме силно присъствие онлайн и това медийно портфолио се допълва чудесно от това списание. Сайтът ни е микросайт - част от Bloombergtv.bg, сега 3 месеца може да се чете само срещу регистрация", подчерта Лаков.
Гледайте целия разговор във видеото
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК