България е готова с рекламния си клип за предстоящия туристически сезон. Според режисьора и политически PR – Нидал Алгари, клипът няма ясна таргет група, която цели да привлече.
"България си е много красива. Малко ме притеснява дали тези картички ще привлекат туристи. Към кой таргет е насочен клипът? Хубави кадри, но няма отличителното, че това е българско. Със сигурност не можем да търсим световни имена. Ще привлечем средната група“, заяви в "България сутрин" Нидал Алгафари.
И призна, че отдавна не посещава родното Черноморие.
"Аз ходя на едно и също място вече 20 г. Не е България, защото ги няма тези сергии тип "Илиянци". Ходихме по нашето Черноморие, сблъсках се с джебчиите, автоджамбазите, лошата храна. И те ме отказаха да ходя на нашето Черноморире. И този клип мен няма да ме върне по нашето Черноморие“, категоричен бе Алгафари.
И допълни, че страхът от коронавируса кара хората да бъдат по-предпазливи и да ще решават за почивките си в последния момент.
Политическите послания
Много повече играчи на политическата сцена ще има на тези парламентарни избори. Появиха се вече и новите политически заявки и послания.
Алгафари определи политическите послания така:
"Едни момчета говорят патриотично, но изглеждат смешно. Гледам и във Facebook кампании…смятам, че стратегията, която е правилна – това е на ДПС. Ние не сме като швейцарците. Няма да гласуваме за думи в лозунгите. Ние ще гласуваме за няколко личности - Слави, Бойко, Доган, Нинова. Никой не знае коя партия, какво точно иска да прави“. Ваксините"Няма как да се ваксинирам, защото съм от последните линии, и смятам, че трябва да дадем път на по-възрастните граждани и тези с хронични заболявания“, каза Нидал Алгафари относно ваксинирането.
Гледайте целия разговор във видеото.
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК