Започна имунизацията на регистриралите се в електронната система. Пациенти се оплакаха, че са срещнали трудности и грешки при запазването на своя ред. Лекарите също срещнаха проблеми при работата с платформата.
"Платформата е създадена с цел улеснение на гражданите и на нас, които работим в имунизационните кабинети, но към момента е с несъвършенствата, които създават неудобство и напрежение и сред пациентите, и сред нас", обясни в "България сутрин" д-р Галинка Павлова, която е управител на общинското дружество "ДКЦ V Варна – Св. Екатерина".
"Едва преди 2 дни лечебните заведения са получили достъп до записаните пациенти, този проблем вече е решен. Има грешна информация, която е свързана с локализацията. Пациентите звънят, защото ни търсят на съвсем друго място в града. По отношение на телефона - даден е личен телефон, което създава неудобство", добави Павлова пред Bulgaria ON AIR.
Проблем има и с работно време на имунизационните кабинети, тъй като то ограничава хората да се запишат, въпреки че лечебното заведение има възможност да ги приеме.
"Пациентите са информирани, че могат да избират вид ваксина. Ние знаем за проблема, който имаме с доставката на ваксини. Би следвало системата да им дава право да правят избор от наличните такива. В противен случай те настояват да бъдат ваксинирани с тази, която са избрали. А тя не е налична. Или ние трябва да прозвъним на всеки и да го уведомим", обясни управителят на общинското дружество "ДКЦ V Варна – Св. Екатерина".
Системата трябваше да се поизпипа, за момента е несъвършена и проблемна, категорична бе Павлова.
Вижте целия разговор във видеото.
Снимка: Димитър Кьосемарлиев, Bulgaria ON AIR
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК