Ново предизвикателството "С маска на Дядо Коледа" разпали социалните мрежи. Как може да помогнем на деца в неравностойно положение?
"Цялата идея ми хрумна, докато през годините съм минал през доста предизвикателства от този тип, от който е кампанията. Идеята беше да накарам хората да се активизират и да участват в такова предизвикателство", каза инициаторът на кампанията Деян Симеонов за "България сутрин".
Всеки човек, който иска да се включи, трябва да изпее куплет от песента "С червените ботушки" с подарък в ръка.
"Той трябва да предизвика двама приятели да направят същото, да качи видеото във Facebook, да го отреже с хаштаг #Santamask2020. Всеки може да види всички видеа от кампанията в социалната мрежа", обясни Симеонов и благодари на Сдружение "Бъдеще за децата".
Гостът в студиото сподели, че подаръците отиват именно там и се разпределят за деца в неравностойно положение и специални нужди.
"Сдружението ми помага много с разпределянето и да достигна до точните деца, защото те работят с центрове за рехабилитация. В описанието към видеата съм обяснил от какви подаръци имат нужда децата. Затова се разпределят толкова добре. Не исках да се събират пари, а да са играчки, защото знам, че една играчка носи огромно щастие на детето", коментира още той пред Bulgaria ON AIR.
Крайната цел на кампанията била да се съберат 100 играчки, но в момента има доста повече.
"Краят на кампанията е на 18 декември. По-голямата цел е да се разгърне в национален мащаб. Има много хора, които се включват само с играчки. Сега в Димитровград и Карлово направиха същата инициатива, но с други песни", допълни Деян Симеонов.
Вижте целия разговор във видеото.
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК