Заради новия коронавирус в Китай има дефицит на медицински маски, а в България на такива ще разчитат граничните ни служби. Експертите не престават да повтарят, че маската предпазва за кратко, а по-важна е хигиената. Как да разпознаем кога рекламата преувеличава значението на продукта?
"Понеже карам тротинетка, ми се наложи да си намеря маска - текстилна, с активен въглен, взех и за семейството ми. Хора, които се притесняват от мръсния въздух, купуват също маските", каза в студиото на "България сутрин" маркетинг експертът Георги Малчев.
Той обясни, че ако сме в контакт с хора с коронавируса, се препоръчват определен тип маски.
"Хирургическите маски не помагат срещу коронавируса, човек първо иска да предпази себе си и близките - незнаейки какво да правят, се чудят какво да вземат. Хирургическите маски по-скоро предпазват околните", добави Малчев в ефира на Bulgaria ON AIR.
Маркентинг специалистът каза още, че когато демонстрираме някакъв интерес, започваме да получаваме таргетирана реклама.
"Моят съвет е, когато имате притеснения, да следите от коя медия е съответната информация. Всяко нещо над 50-100 лв. изчаквам първо един ден да отлежи в съзнанието и след това проверявам и на други места", посъветва Георги Малчев.
Той апелира да внимаваме и да проверяваме добре продуктите.
"На големите компании може да разчитаме", смята Малчев.
Вижте целия разговор във видеото.
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК