Как светът и големите лидери използват комуникационните канали на Twitter и Facebook при кризи като тази в Иран и пожарите в Австралия?
"Лидерите и инфлуенсърите вече имат в ръцете си медии. Това е огромната разлика. Преди имаше казионни медии, а сега голяма част от политиците си казват, че нямат нужда от PR компании", посочи в студиото на "България сутрин" PR експертът Максим Бехар.
Според него PR бизнесът се развива "супер динамично" заради интензивните промени в медиите.
"Разчитам книгата ми "Световната PR революция" да достигне до повече читатели. Към нашия бизнес има голям интерес сред много хора. Сега всеки има възможност за влияние. Светът се управлява с туитове всяка сутрин", коментира още Бехар.
Той коментира и размяната на послания между лидерите на САЩ и Иран в Twitter.
"Само преди няколко години това беше немислимо. Представете си, че живеем в един аквариум, всеки може да види какво прави другият. Една от особеностите на съвременния живот е прозрачността на начина, по който се взимат решения и същевременно гигантският контрол на социалните медии върху политиците и бизнесмените", обясни PR eкспертът в ефира на Bulgaria ON AIR.
Бехар бе категоричен, че всяка грешка може да доведе до гигантско недоволство.
"Ако някой иска да изрази съпричастност, да дари 10 милиона долара - това значи, че би могъл да има последователи. Ако някой спекулира с човешка трагедия, това може да се обърне с тройна сила срещу него. Не вярвам някой да се опита да спекулира с благотворителност по този начин", заяви Максим Бехар.
По думите му моралните изисквания пред PR бизнеса са изключително големи, тъй като трябва да се казва истината и то по разбираем начин.
"Има хора с милиони последователи и те могат наистина да бъдат повлияни и да следват своите идоли. В книгата ми най-големи дискусии има по повод моята дефиниция за модерния PR", заключи Бехар.
Вижте целия разговор с него във видеото.
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК