Кои са грешките, които допускат политиците по време на кампанията и как се печели народния глас? Отговорите в "България сутрин" потърсихме от създателите на Центъра за анализи и кризисни комуникации Александър Христов, Любомир Аламанов и Даниел Киряков.
"Много хора се подлъгват по това, че някой е известен. Демокрацията е хубаво нещо, където всеки може да се кандидатира и да направи каквато си иска кампания. Кампанията на господин Борис Бонев, с която взе изключително много гласове, се проведе предимно в интернет", каза PR експертът Любомир Аламанов.
"Категорично на тези избори стана кристално ясно, че известността не може да се трансформира с брой получени гласове. Това е някаква степен на зрялост в обществото, естествено има още накъде да се върви", коментира Александър Христов.
Според него на местните избори се виждат кандидати, разпознаващи местните проблеми, което понякога води до доста популистки твърдения.
"Някакви екземпляри на местна почва с "авторитет" се опитват да привлекат обществения интерес. Местната специфика е изключително пъстра и ще има нужда от радикални послания на втория тур. Слаба е активността на тези избори", сподели Даниел Киряков в ефира на Bulgaria ON AIR.
Вижте видео с целия разговор.
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК