Кампания на Investor Media Group и телевизия Bulgaria ON AIR подкрепя нови артисти, съобщи маркетинг директорът на компанията Ангел Каспарянов в "България сутрин". Той подчерта, че идеята на проекта е да подкрепи възможно най-много и качествени културни продукти.
Каспарянов заяви, че Investor Media Group винаги е имала желанието да подкрепя културни проекти и да им дава възможност да достигнат до възможно най-много хора.
"Затова решихме да направим тази крачка. Така ще можем да дадем шанс на артисти и хора, които произвеждат културни продукти, да ги представят на обществото и те да достигнат до по-голяма аудитория. Проектите обаче трябва да са публични - не може да са в задния двор на някого или във файл на компютъра му. Трябва да има публична достъпност до него. Нашата цел е да скъсим пътя до мястото, на което той се намира. Например, ако има видеоклип, който е пуснат в платформа за видеосподеляне, нашият принос е да го вземем, да го завъртим в ефир и да кажем на хората къде се намира той", обясни Каспарянов.
И допълни, че всеки желаещ да се включи в кампанията Bulgaria ON ART, може да намери повече информация за нея на сайта на телевизията - bgonair.bg, както и да изпраща своите проекти на имейл - marketing@bulgariaonair.bg.
"Съвсем скоро, извън ефир, кампанията ще заживее свой живот. В момента подготвяме платформа, на която ще бъдат качени всички проекти, които сме подкрепили. Кампанията тече вече от около три месеца. В нея се включват всякакви хора - музиканти, писатели, поети. Последният продукт, който подкрепихме, е книгата на Георги Стоянов "Блъф". Всеки може да се включи в кампанията, като изпрати представяне на проекта и свързан с него файл. След това нашият екип ще го оцени и реши как да се процедира", разясни Каспарянов пред Bulgaria ON AIR.
"Културата ни вади от рутината и ролята ни на социални животни, свързва ни едни с други. Най-вдъхновяващото е, че чрез подобен тип проекти средата се променя и показва потенциала си да бъде по-добра", отбеляза той.
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК