Комисията за защита на потребителите (КЗП) започва активни проверки в туристическите и търговските обекти в морските курорти от началото на следващия месец.
"Тази година сезонът ще бъде много труден и всички трябва да го разберат, най-вече тези, които предлагат услуга. Много е важно, когато има установени проблеми, да се приведат в съответствие с изискванията на закона", коментира председателят на Комисията за защита на потребителите Димитър Маргаритов в "България сутрин".
По думите му хотелиерите и ресторантьорите трябва да имат предвид това, че основната им задача е, когато някой отиде при тях, да ги посети отново и по-късно.
"Приканвам сънародниците ни да бъдат по-активни и когато има проблем, да реагират. Защото, ако не го направят, той си остава за тях, а търговецът си мисли, че може да му мине номерът", заяви Маргаритов пред Bulgaria ON AIR.
Според него има тенденция за спад на нарушенията и подобряване на услугите, но е важно да продължим да я запазваме.
Инспекторите ще следят за категоризацията на заведенията, както и дали информацията, която предоставят в менютата за цените и грамажите на продуктите, е вярна.
Пред Bulgaria ON AIR председателят на КЗП коментира и темата за бързите кредити.
"Законодателството може би има някакви проблеми, но е такова каквото е. Установихме обаче, че координацията на институциите може да подобри средата", обясни той.
Харесайте и страницата ни във Facebook ТУК