България сутрин

Всеки делник от 9:30 часа
още

"Глас народен": Предизборната кампания на всички партии бе махленска

Големите политически сили строиха своите избиратели и ги закараха пред урните, казаха Светльо Витков и Венци Мицов

27.05.2019 | 11:05 Редактор: Бойко Димитров

Предизборната кампания за евровота е била махленска. Това обявиха в "България сутрин" лидерът на партия "Глас народен" Светослав Витков и дясната му ръка Венци Мицов. Двамата бяха категорични, че изборите са дали отговор на само един въпрос - кой има по-голямо и твърдо електорално ядро.

Витков сподели, че неговата партия е дала за предизборна кампания около 20 хиляди лева, като са спечелили близо 5 000 гласа.

"Защо трябва да се чува народният глас? Всички, които се занимават с избори знаят, че изборите са предимно средства и медии. "Глас народен" вложи в тази кампания около 20 хиляди лева. Ние от известно време нямаме субсидия, от близо 2 години. С резултата, който получихме, показахме едно ново и непознато лице. За съжаление кампанията за евроизборите се превърна в кампания "махленщина". Напълно нормален резултат за нашата партия, при положение, че има толкова ниска избирателна активност", каза музикантът.

Мицов пък обясни, че в тази предизборна кампания е липсвал дебатът по важни европейски теми. Вместо това големите партии са се занимавали с различни скандали.

"Гласовете "Не подкрепям никого" са хвърлени на вятъра. В тази кампания дебат по европейски теми нямаше. Вместо него имаше дебати за "Апартаментгейт", къщите за гости... Не че те не са важни, но сме се докарали дотам, че сериозен политически дебат у нас не може да се случи. Тези избори бяха едно мерене на твърдите електорални ядра на партиите. Те се строиха и отидоха да дадат своя глас въпреки всичко. Просто се видя кой колко хора може да строи и да ги закара до урните. Нормалните хора са отвратени и те ще започнат да гласуват още по-малко. Несистемните партии и кандидати са това, което ще има все по-голям успех в бъдеще", каза Мицов пред Bulgaria ON AIR.

Харесайте страницата ни във Facebook ТУК