fallback

PR пазарът в България е малък, но много креативен, смята Мила Миленова

Специалистите по Връзки с обществеността за 19-и път отличиха най-добрите в своята област

17.05.2019 | 10:51 Автор: Бойко Димитров

PR пазарът у нас е малък, но за сметка на това много креативен. Това заяви в "България сутрин" бившият председател на Българското дружество по връзки с обществеността и член на Управителния съвет на организацията Мила Миленова.

Тя обясни, че вече има много компании на пазара, които предлагат тези услуги, включително и такива, които са тясно специализирани в области като дигитални комуникации и рекламни комуникации.

"Пазарът в България е малък, но в комуникационно отношение е много креативен. През последните години конкуренцията са увеличи много. В сектора на PR се включват различен тип агенции. Има такива, които са специализирани в дигиталните комуникации и такива, които са в рекламните комуникации. Това е положителен тренд, който показва колко всеобхватни стават комуникациите. Вече няма толкова явно разделение между PR, реклама, дигитални комуникации", разказа тя.

Миленова също така обясни, че в тазгодишното раздаване на наградите за PR са върнати две категории от миналото издание на конкурса.

"Церемонията по раздаването на наградите бе много вълнуваща и емоционална. Събра се елитът на PR сектора в България. Имаше 16 категории при наградите. Новата тази година бе "Инфлуенсър маркетинг". А1 спечелиха три първи места в категориите "Специално събитие", "Корпоративна комуникационна кампания" и "Кризисни комуникации". В тазгодишните награди върнахме две категории от миналото издание на конкурса - "Комуникационен отдел на годината" и "Комуникационна агенция на годината", допълни тя пред Bulgaria ON AIR.

Вижте повече във видеото!

Харесайте страницата ни във Facebook ТУК 

fallback
Още от България сутрин
fallback