Хотел в София вече ще работи с виртуален рецепционист, който да помага за административните дейности, отговорности и услуги, а предимствата са, че винаги е на разположение и може да бъде потърсена от всяко мобилно устройство.
Екипът, който е изработил "Ева", включва освен IT специалисти, и хотелиери с дългогодишен опит.
Именно представителите на бизнеса казват, че целта на "Ева" е тя да извършва тази административна работа, с която иначе живите рецепционисти са затрупани.
Резервации, онлайн настаняване и онлайн напускане на хотела са само част от дейностите, които виртуалната рецепционистка изпълнява, а нейното работно място е самият уебсайт на хотела.
По този начин хората, които работят вътре, ще могат да обръщат повече внимание на клиентите.
"Ева" няма да измести изцяло човешкия фактор, по-скоро трябва да помага. Тя е и естественото продължение на дигитализацията на услугите, които се предлагат в хотелския бизнес.
Гледайте повече в репортажа на Ива Григорова. Харесайте и страницата ни във Facebook ТУК