Да подчиниш бизнеса си на новите екологични стандарти - какво означава това? Това означава да не използваш животински кожи, токсични препарати и бои, да не финансираш лабораториите, които тестват козметика чрез болезнени процедури върху животните, за използваш възобновяеми енергоизточници в бизнеса си, да пестиш вода, тъй като тя е изчерпаем ресурс, да пазиш живота и здравето на животните на планетата и на клиентите си. Това всъщност е новото кредо в модната индустрия.
Много фирми правят завой към този стил и преструктурират политиката си като дори модният конгломерат Kering откри длъжност Директор по устойчиво развитие. Дали обаче компаниите са готови да жертват голямата си печалба в името на екологичните си принципи и закони на устойчивото развитие?
Вижте в предаването Box Office: