Как да печелим от управлението на бранда

Илиян Ковачев, Ilyan.com в Инвестбук с Дориана Ранкова на 21 август 2015

22.08.2015 | 11:22
Как да печелим от управлението на бранда
Как да печелим от управлението на бранда

Илиян Ковачев, криейтив директор и основател на на Ilyan.com в Инвестбук с Дориана Ранкова

Лого, символ, дизайн, стил, личната репутация - какво е брандът? Точната оценка на бранда и познаването и управлението му.

Всяка сутрин като застанеш пред огледалото си оправяме прическата, избираме дрехите – това са елементите на личния бранд. За компанията са същите – това, което хората възприемат за нея. Ако е за продукт, най-важният елемент е опаковката, за компанията, предлагаща услуги - отношението, което среща, обяснява Илиян Ковачев.

Брандът е успешен, когато се развива с упоритост и усилия в една посока.

 

Какво липсва у нас?

"В България все още не виждаме брандове, в които личността застава зад бранда си. Местна специфика. Вероятно се дължи на по-малкия пазар. У нас ако изляза с нещо ново, в нашата малка общност, всички ще научат за мен"-казва Ковачев.

 

Каква е цената на услугата?

"Има невероятни професионалисти и агенции, които изграждат бранд от 2000 лв до десетки хиляди. Въпросът, който бизнесът трябва да си зададе е: „Колко бързо и колко пари ще спечеля от това?“.

Вижте цялото интервю във видеото.