fallback

Попович: Интересът на бизнеса към Instagram е нулев, все още Facebook властва

Ален Попович, председател на БААДК

13.08.2015 | 14:33 Автор: Дориана Ранкова

Темата Instagram за бизнеса звучи все още екзотично в България, смята Ален Попович, председател на БААДК, но това не трябва да ни притеснява, а да виждаме бъдещия потенциал в нови таргет групи. Това дава възможността на брандовете да бъдат креативни и динамични. Различното в Instagram е, че една снимка може да каже много повече от 1000 думи.

Не малко компании обичат да продават илюзии, но на първо място брандът трябва да си направи проучване, т.е. да проверят какво работи за тях. Важно е собственикът на компанията или този, който трябва да вземе решението за бюджет за дигитална реклама да е този, да разбира какво стои зад услугата и да може да комуникира с маркетинг отговорникът във фирмата.

 

Повече за социалните мрежи и брандовете може да чуете в следващия видео материал:

Investbook с водещ Дориана Ранкова

 

 

fallback
fallback