Как да печелим от доброто управление на марката
20.02.2015 | 09:00
Как да печелим от доброто управление на марката?
Гост на Инвестбук с Дориана Ранкова е Илиян Ковачев, криейтив директор и основател на Ilyan.com
Част от темите в разговора: какво е бранд – лого, символ, дизайн, стил, лична репутация, какво хората асоциират от него, кои са елементите на бранда, корпоративен бранд, държавен бранд, туризъм и още:
- Как се постига положителният ефект?
- Кои са терените, на които оперира?
- Колко струва изграждането на бранда?
- Ако компания планира да диверсифицира работата си, да разшири полето на действие или да придобие друга компания, изобщо да преструктурира и/или да се разшири, как управляваме този процес, за да не пострада брандът?
- Брандовете в социални мрежи.
Вижте разговора във видеото.
Останете информирани с Bulgaria ON AIR и в канала ни в
Google News Showcase.
Харесайте страницата ни във Facebook
ТУК