Netflix твърди, че планира да похарчи 8 млрд. долара за съдържание тази година. Компанията вече е похарчила 6,9 млрд. долара за телевизионни предавания и филми до края на третото тримесечие, което предполага, че ако продължи с този темп, разходите ѝ за 2018 г. вероятно ще са близо 9 млрд. долара.
През април Netflix продаде дълг за 1,6 млрд. долара, след като набра 1,9 млрд. долара през ноември 2017 г., с което общият ѝ дълг достигна 8,4 млрд. долара. По-голямата част от средствата са набрани през последните три години.
От Netflix обявиха още, че ще се насочат към дълговите пазари за втори път тази година, в опит да наберат още 2 млрд. долара. Целта на видео стрийминг пионера е да инвестира значителни суми в създаването на собствени продукции и в придобиването на съдържание на фона на засилващата се конкуренция, предава Ройтерс.
Четете повече по темата в Investor.bg