fallback

Amazon готви сайт за сравняване на застраховки на Острова

Това ще отвори вратата на американския технологичен гигант към пазара на финансовите услуги във Великобритания

16.08.2018 | 17:02 Автор: Василена Василева

Американският технологичен концерн Amazon.com Inc проучва някои от най-големите застрахователни компании в Европа, за да избере онези, които биха допринесли най-много към проектосайт за сравняване на цените на различните продукти, предлагани в сферата на застраховките във Великобритания.

Това е едно от основните събития около Amazon напоследък, което ще отвори вратата на американския технологичен гигант към пазара на финансовите услуги в региона, предава Ройтерс.

Трима представители на компании от застрахователната сфера са заявили пред агенцията, че са провели разговори с Amazon за възможното стартиране на сайта. Разговорите са част от поредица дискусии, които американската компания провежда със застрахователите, като за момента все още няма окончателно решение за активиране на сайта. 

Въпреки че все още не е ясно какъв тип продукти ще предлага продуктът на Amazon, застраховките за дома и превозните средства остават най-популярни във вече съществуващите британски сайтове за сравнения, пише Investor.bg

"Тъй като Amazon се превръща в съществен фактор за домакинствата, независимо дали става въпрос за продукти, доставяни по домовете, охрана и наблюдение, домашни услуги като Wi-Fi инсталации, може да видите, че застраховките са следващата логична стъпка в развитието на компанията", смята Ар Джей Хотови от Morningstar.

Сайтът за сравняване на цени на различни застрахователни продукти ще бъде потенциално предизвикателство за вече съществуващите британски сайтове, тъй като той ще разполага с най-модерните технологии, както и обхвата и лоялността на верните потребители на Amazon.

Два от най-добре развитите сайтове от тази сфера са comparethemarket.com, който разглежда продукти на компании като AXA, Hastings и eSure, както и сайтът GoCompare, в чийто списък влизат имена като Santander и LV.

Британският проектосайт на Amazon ще се основава на вече съществуващите продукти на американската компания в Европа, които предлагат разширение на гаранции на производителите – услуга, известна като Amazon Protect.

Въпреки че лоялната клиентска база на Amazon вероятно ще бъде привлечена от някои застрахователи, които ще бъдат щастливи да отстъпят част от своите дивиденти на Amazon, за да увеличат продажбите си, вероятността за намаляване на дивидентите чрез конкуренцията може да възпре други компании.

Конкурентът на Amazon Google стартира сайт за сравнение на финансови услуги в Обединеното кралство и САЩ през 2016 г., но го свали само година по-късно заради ниския трафик.

Снимка: Pixabay

fallback
fallback