fallback

Adidas отвя Nike на фона на Световното по футбол в Русия

Германската марка облича 12 от 32-та отбора на Мондиала

03.06.2018 | 11:00 Автор: Тодор Петров

Adidas може да се обяви за победител над вечния си конкурент Nike на предстоящото Световно първенство по футбол, още преди мачовете да са започнали, тъй като ще облича най-много отбори, предава Ройтерс.

След като Nike облече повече отбори за първи път в Бразилия през 2014 г., Adidas отвърна на удара и тази година спонсорира 12 от 32-та участващи отбора, включително силни претенденти за титлата като Германия и Испания наред с домакините от Русия.

Но германската марка за спортна екипировка, която е и официален спонсор на турнира, очаква само ограничено финансово въздействие от победата си, отчасти защото тази година Световното първенство се провежда в Русия, чиято икономика е в застой.

"Световното първенство в Русия наистина носи по-малки финансови възможности от сходното събитие преди четири години в Бразилия. В същото време го очакваме с нетърпение. Това ще бъде фантастичен начин да вдъхнем живот на бранда си глобално", каза главният изпълнителен директор на Adidas Каспър Рорстед. 

От последния турнир през 2014 г. продажбите на Adidas в области, различни от футбола, растат бързо, като се възползват от нарастващото търсене на ретро баскетболните ѝ обувки и еластичните маратонки Boost. Така компанията успява да измести Nike, особено на американския пазар.

Четете повече по темата в Investor.bg

fallback
fallback