Adidas отвя Nike на фона на Световното по футбол в Русия

Германската марка облича 12 от 32-та отбора на Мондиала

03.06.2018 | 11:00 Редактор: Тодор Петров
Adidas отвя Nike на фона на Световното по футбол в Русия

Adidas може да се обяви за победител над вечния си конкурент Nike на предстоящото Световно първенство по футбол, още преди мачовете да са започнали, тъй като ще облича най-много отбори, предава Ройтерс.

След като Nike облече повече отбори за първи път в Бразилия през 2014 г., Adidas отвърна на удара и тази година спонсорира 12 от 32-та участващи отбора, включително силни претенденти за титлата като Германия и Испания наред с домакините от Русия.

Но германската марка за спортна екипировка, която е и официален спонсор на турнира, очаква само ограничено финансово въздействие от победата си, отчасти защото тази година Световното първенство се провежда в Русия, чиято икономика е в застой.

"Световното първенство в Русия наистина носи по-малки финансови възможности от сходното събитие преди четири години в Бразилия. В същото време го очакваме с нетърпение. Това ще бъде фантастичен начин да вдъхнем живот на бранда си глобално", каза главният изпълнителен директор на Adidas Каспър Рорстед. 

От последния турнир през 2014 г. продажбите на Adidas в области, различни от футбола, растат бързо, като се възползват от нарастващото търсене на ретро баскетболните ѝ обувки и еластичните маратонки Boost. Така компанията успява да измести Nike, особено на американския пазар.

Четете повече по темата в Investor.bg