Посещаемостта във Facebook спада с 5%, но приходите скачат с 47%

До тази статистика се стигна след като социалната мрежа стана по-семейно ориентирана

01.02.2018 | 16:31 Редактор: Иван Берберов
Посещаемостта във Facebook спада с 5%, но приходите скачат с 47%

Потребителите на Facebook вече прекарват по-малко време в социалната мрежа. Причината е новата политика на компанията да ограничи фалшивите новини и езика на омразата. 

Така в новинарския поток на Facebook вече се дава приоритет на публикациите, свързани със семейството и приятелите, за да се стимулира общуването между хората. 

Според създателя на социалната мрежа Марк Зукърбърг с 5% е намаляло посещението в мрежата. Въпреки това, за последното тримесечие приходите са скочили с 47% спрямо същия период за предходната година.