Активните интернет потребители в България ще отделят с 4% повече средства за коледни подаръци в сравнение с миналата година - средно по 235 лв., показва проучване на Pazaruvaj.com, цитиран от Investor.bg.
Резултатите сочат, че с приближаването на Коледа българите са много по-предразположени към онлайн пазаруването. Потребителите искат да изразходват по-малко време, търсят идеи и по-изгодни оферти.
При вземането на решение все повече помагат написаните от други хора оценки, мнения и тестовете на продукти. През 2017 г. интернет потребителите ще купят коледни подаръци средно за поне 5-6 души, преди всичко от тесния семеен кръг.
Коледен подарък предимно за най-близките роднини планират да набавят 86% от респондентите, а средната му стойност ще е 49 лева. Колегите се нареждат на по-задните места, като за тях подаръкът ще е средно 18 лева.