Uber разширява международните си операции, свързани с доставката на храна. Компанията наема нови служители и залага на агресивен маркетинг, докато се подготвя да се изправи очи в очи с местните конкуренти в десетки страни, предава "Ройтерс".
Доказателство за нарастващите амбиции на Uber отвъд бизнеса с таксита е фактът, че компанията се насочва към доставките на храни в Амстердам от тази седмица. Това се случва в момент, в който холандският лидер в областта Takeaway.com се листна на борсата в Амстердам.
Според обявите за работа, които Uber е пуснала - UberEats, както се казва услугата, наема хора на всякакви позиции – от генерални мениджъри, до куриери, търговци и маркетинг мениджъри в 24 държави.
Планът включва 16 града в 12 европейски страни, вариращи от Москва до Мадрид и Манчестър, 11 града в азиатски страни, в това число Хонконг, Джакарта и Токио, плюс два в Южна Африка, в Дубай и Мексико.
Четете още по темата в Investor.bg