Какво се случва с туристическото лого на България?

"Визитката на България не се състои само от логото. Основният проблем в онлайн рекламата е състоянието на националния туристически портал"

12.09.2016 | 12:22 Редактор:
Какво се случва с туристическото лого на България?
Какво се случва с туристическото лого на България?

Най-големият проблем на България не е липсата на творци или специалисти, които да подготвят националното туристическо лого, а голямото разнообразие в страна и невъзможността тя да се свърже само с един символ. Това коментира преподавателят в УНСС проф. Боян Дуранкев в ефира на Bloomberg TV Bulgaria. 

Той коментира и идеята за онлайн гласуване на всички кандидатури за национално туристическо лого на България, чрез което българското общество може да изрази своето мнение и избере съответното лого. По думите му инициативата е предложена и бива обсъждана. 

Туристическото лого няма отношение към туризма. То трябва да бъде разпознаваемо и запомнящо се, каза от своя страна представителят на Асоциацията на българските туроператори и туристическите агенти (АБТТА) Димитър Попов. По думите му туроператорите не са били допитани относно избора на ново туристическо лого. 

"Визитката на България не се състои само от логото. Основният проблем в онлайн рекламата е състоянието на националния туристически портал", каза още той.

По думите му ако за логото са похарчени 1-1,30 млн. в самото начало, то за портала средствата достигат около 5 млн., а в същото време неговото състояние по отношение на съдържание и функционалност е отчайващо. 

Редица проблеми съществуват и при въвеждането на единната система за туристическа информация, чието имплементиране продължава вече 2 години, отбеляза още Попов.

Вижте още във видеото на Bloomberg TV Bulgaria.