Royal Caribbean има нов кораб, който обаче няма нищо общо с обичайните круизи за пенсионери, пише CNBC.
Широкият 136 фута (42 метра) плавателен съд замина на първото си пътешествие на 17 април тази година от Саутхемптън, Великобритания, а в момента е в Азия, в края на своята 52-дневна одисея.
Самите круизни оператори отдавна използват удобствата на корабите, за да привличат повече клиенти. Какво е следващото в този план? Технологиите.
Ovation of the Seas идва с бионичен бар, където клиентите могат да подават своите поръчки на таблет и да получат коктейлите си само 30 секунди по-късно. Две роботизирани ръце разбъркват, разклащат и сипват коктейлите, правейки до 1000 напитки на ден.
Освен това гостите имат достъп до интернет, било то и в средата на океана, използвайки високоскоростна безжична връзка, докато на кораба има дори симулатор за скачане с парашут.
"Технологията променя начина, по който хората пътуват и ние отговаряме на това“, коментира Шон Трейси, управляващ директор на Royal Caribbean за Сингапур и Югоизточна Азия.
До какво води това? 3-4 нощи на борда на Ovation of the Seas със сигурност не излизат евтино – струват най-малко по 520 долара на човек.
Royal Caribbean не е единствената круизна компания, която инвестира в технологични иновации, за да достигне до младите хора и да направи по-добро впечатление на хората на борда. Carnival Cruise, Celebrity Cruises и Princess Cruises, наред с други фирми, също залагат все повече на технологични подобрения.
Повече технологични новини четете на Investor.bg.