fallback

Финансовата грамотност е цел на икономическите медии

Все повече експерти се срещат със студенти, за да споделят своя опит

28.04.2016 | 13:39 Автор: Луиза Божинова

Една от мисиите на съвременните финансови медии е да направят икономическата тематика по-разбираема и по-интересна за младите хора. Икономическите медии може да растат, само ако икономиката и финансите се развиват, а това става ако има добре подготвени и активни хора, а финансовата грамотност на българите все още е много ниска. Това заявиха главният редактор на Investor.bg Бойчо Попов и редакторът във финансовия сайт Свилен Колев в предаването "Бизнес старт" по Bloomberg TV Bulgaria.

"Преди години най-четените новини бяха свързани с българския фондов пазар, но сега интересът се насочва към по-глобални теми и към геополитическите събития", поясни Попов.

Двамата коментираха бъдещите събития, свързани с 15-годишнината на медията. Колев подчерта, че те ще са насочени към подкрепа на връзката между образованието и бизнеса. Той каза още, че все повече експерти от различни области се срещат със студентите, за да споделят своя опит. Все още обаче интерактивният начин на преподаване не е широко застъпен у нас, добави Колев.

Следващата публична лекция, организирана от Investor.bg, ще бъде на 9 май от 11 часа в УНСС, а през ноември медията ще вземе участие в научна конференция в университета.

Темата за образованието, кадрите и бъдещите бизнес лидери е в центъра и на конференцията "Образование и бизнес - бъдещите лидери", която Bloomberg TV Bulgaria, съвместно с Bulgaria ON AIR, организират на 11 май 2016 в София. 

Повече икономически новини четете на Bloombergtv.bg.

fallback
fallback