Прочутият слоган, с който се рекламираше Volkswagen "Das Auto" повече няма да се използва, съобщи говорител на компанията, цитиран от АФП. Съобщението ще бъде направено на събрание пред 2000 служители.
Изборът е пряка последица от скандала с манипулираните емисии на дизеловите двигатели на компанията, който засегна 11 млн. автомобили.
Сметнат бе за твърде арогантен от автоконструктора, който се опитва да поправи имиджа си пред клиентите. Затова няма да бъде включван повече в рекламите.
Преди седмица новият директор на германската компания Матиас Мюлер даде да се разбере, че групата ще изостави и идеята да стане номер едно в света.
"Не считам, че мащабът сам по себе си може да бъде цел. Дали сме номер едно, две или три по обем, все ми е едно", каза Мюлер.
След близо 10г. "Das Auto" си отива
Изплашени от краха във връзките с обществеността заради Дизелгейт, VW планира нова имиджова офанзива и слоганът Das Auto е първата жертва, съобщава Ройтерс.
Стартиран през 2007 при Мартин Винтеркорн, слоганът беше забележителен с това, че бе ткарък и ясен. Не немски той означава "Колата".
Ръководството на германския автопроизводител, бързащо да реформира корпоративната култура, го критикува като несъвместимо с опитите да се наложи новия стил на скромност.
Още по темата
- Берлин напомни задълженията на Volkswagen
- VW отрича обвиненията в манипулация на големи двигатели
- VW манипулирал и емисиите на Porsche и Audi
- Въпреки скандала с VW французите обичат дизела
- Дизелгейт замъгли печалбата на Volkswagen
- Volkswagen е имал няколко версии на софтуера за манипулиране на емисиите
- Volkswagen изтегля 8,5 млн дизелови коли от ЕС