На пищна церемония бяха раздадени наградите, които отчитат социалната отговорност на застрахователните дружества. Проектът Родолюбие цели съхраняването на националните културно-исторически ценности и утвърждаване на българското самосъзнание. Застрахователите се поздравиха с добри резултати в бранша и си пожелаха още по-успешна 2016 година.
„Застрахователният пазар се развива успешно през последните години, но в момента най-голямото предизвикателство е новото законодателство, свързано с директивата платежоспособност 2, което ще стане от началото на 2016 година.
Застраховането е дейност, която следва икономиката. Когато икономиката върви нагоре, се ползваме от тези тенденции. Ние се надяваме, че тенденциите са положителни и това ще се отрази на застрахователния пазар“, заяви Цветанка Крумова, изпълнителен директор на „Армеец“.
Сред останалите отличени бяха ЗБК Балкан, Дженерали застраховане, и ДЗИ.