Здравей, България!
Доставчикът на музикални стрийминг услуги Deezer започва да вдига шум около себе си. Френската компания - конкурент на известната Spotify - търси да набере от инвеститори средства, които биха вдигнали цената и до 1 милиард евро. Това споделят хора близки до случващото се. Bloomberg научи, че Deezer може да набере капитал посредством частни инвеститори или като стане публична. Но как се справя компанията в стрийминг услугите? Нека погледнем някой от числата й. Започва 2007. Има 16 милиона активни месечни потребителя. И 6 милиона платени абонати. Това е малко в сравнение с Шведския и съперник Spotify, за който казват, че е бил оценен на 8 и половина милиарда долара в последните си набирания на средства. А по брой потребители Spotify има повече от 75 милиона активни потребителя и 20 милиона абоната. Не е изненада защо Deezer от години избягва директно съревнование със Sporify. На първо време Deezer се отказа от американския пазар и вместо това се фокусира върху растеж в Европа и възникващите пазари като Африка. Когато стъпи отвъд океана преди около година, обедини усилия със Sonos, а по-късно с Bose. Конкуренцията в бизнеса се засили, след като Apple въведе своя собствена услуга през юни. Отгоре на това Deezer си съперничи с още един американски играч - Pandora. Ние научихме, че процесът при Deezer е още в ранен стадий и поставената цел може да бъде променена. Но дръжте под око растящият конкурент в индустрията.
Аз съм Анмари Хордърн от Лондон. Специално за България он eр.