В натоварения търговски район Гинза тези дни има доста голям шанс да срещнете китайски туристи, които са дошли да се възползват от разпродажбите.
В натоварения търговски район Гинза тези дни има доста голям шанс да срещнете китайски туристи, които са дошли да се възползват от разпродажбите.
Куфари, пълни с луксозни стоки от часовници до грим и електроника. 4 милиона туристи от Китай се очаква да посетят Япония през тази година и това е с две трети повече отколкото през 2014.
Океански кораби като Quantum of the Seas са удвоили броя на пътуванията от Шанхай до Япония.
Не само че китайските туристи се възползват от по-слабата йена, но и правителството тук полага доста усилия да улесни туристическия поток.
Те облекчиха визовия режим и премахнаха данъка върху продажбите за чужденци, а магазините тук се опитват да улеснят клиентите си.
Те наемат говорещ китайски служители и всички брошури са преведени на китайски.
Докато туризмът процъфтява, 70-тата годишнина от поражението на Япония през Втората световна война може да отвори стари рани.
Историческото напрежение продължава от десетилетия. Дипломатическите връзки обаче говорят за известно разведряване.