Тази година те казаха добре ще летим с всички самолети, но и броят на пътниците беше по-висок. И всъщност билетите поскъпнаха с 1%.
Така че те успяха да задържат цените и не се наложи да ги орязват, за да запълнят тези полети.
Може да кажем, че са твърде консервативни от началото на годината. Те обаче продължават да повишават очакванията за печалбите си. Дай ни представа, какво може да очакваме през 2016, защото резултатите отново може да се окажат по-добри от прогнозите и отново може да се наложи да ги ревизират?
Кари Лундгрен: Да повишавате прогнозите си 5 пъти е малко екстремно, но определено пазарът тази сутрин ще се фокусира именно върху тези прогнози.
Те винаги са били много предпазливи, когато публикуват първата си прогноза за годината. За тях сега е едва началото на фискалната година.
Незабравяйте, тяхната фискална година започва през април. Все още е много рано. След като казах това, ще спомена, че те се чувстват доста уверени за бъдещето.
Тук говорим и за цялостно съживяване на имиджа на компанията. Как ще се случи и дали ще продължи да им носи дивиденти.
Това е неразделна част от историята. Това е третата година на ребрандиране, ново отношение към клиентите. Те обръщат повече внимание и на бизнес клиентите си. Къде се намираме по отношение на тази стратегия. Какво още могат да направят по отношение на комуникацията на посланието си?
Кари Лундгрен: Мисля, че основните летища ще са ключови през тази година. Имам предвид, че те трябва да се освободят от някои дразнещи неща като, втория куфар и системата за разпределени на местата.
Има някои очевидни неща, които дразнят хората. И тази година те ще се опитат да привлекат някои от тези бизнес клиенти, пътуващи от основните летища, по отношение на които Easy Jet бяха толкова успешни.
Другото нещо, което както Easy Jet, така и Ryanair правят, е тяхната дигитална стратегия.
Сега те се опитват да мислят по малко по-различен начин - по скоро като търговска верига, като Ikea. Ще е интересно да видим, дали ще успеят.