fallback

Силният долар се отразява добре хотелите в Европа

Интервю с Роко Форте, изпълнителен директор на Rocco Forte Hotels за телевизия Bloomberg

30.04.2015 | 14:33 Автор: Георги Стоянов

Роко Форте, изпълнителен директор на Rocco Forte Hotels: 37% от бизнеса ми идва от Съединените щати. Така че силният долар е много добър за мен, защото това означава повече американци, които идват в Европа с повече пари за харчене.

Това е добре за хотелите ми. Рублата е друга история – тя се обезцени почти два пъти.

За сега обаче това не е повлияло на броя на руснаците, които идват в европейските ми хотели.

Още по темата

То обаче се отразява на резултатите в Русия, защото, въпреки че в рубли се справяме доста добре, когато обърнете тези рубли в британски лири и платите дивиденти, парите са два пъти по-малко.

Сега обаче имаме по-голям брой руснаци в хотел Астория в Петербург.

Значи вие виждате материална промяна в бизнеса. Интересно е, защото отваряте хотел в Джеда – очаквате да засилите позициите си в Близкия изток. Петро-доларът, имам предвид, че цената на петрола също пада. Това по някакъв начин влияе ли е на бизнеса ви? Бизнеса с Близкия изток.

Роко Форте: Не, все още не. Дали това ще се случи е друг въпрос. Има много пари в Близкия изток.

Там има повече пари, които чакат да бъдат инвестирани, отколкото могат да решат какво да правят с тях.

Един от проблемите за близкоизточните правителства, е как да инвестират парите, които извират с добива на петрол.

Това е доста важно за мен, защото те обичат да инвестират в недвижимо имущество в ключови градове по цял свят - в страни, които са политически стабилни.

И те виждат дългосрочна стойност в инвестициите в недвижимо имущество.

И разбира се, хотелите са недвижимо имущество, така че просто трябва да комбинирам двете неща. Аз управлявам хотелите, а те инвестират в тях. 

 

fallback
fallback