fallback

Резултатите на Google се оказаха малко по-слаби от очакваните

Коментар на Скарлет Фу за телевизия Bloomberg от Ню Йорк

24.04.2015 | 17:30 Автор: Георги Стоянов

Имаме печалба за акция от 6 долара и 57 цента. Това изглежда се разминава с очакванията за 6,63.

Сега се опитвам да разбера, какви са приходите, защото искам да изключа продажбите, които са прехвърлени на партньори.

Още по темата

Ще ви кажа тази цифра след малко. Имам обаче данни за някои техни цени. Цената за кликване се е свила със 7% на годишна база.

Спадът е по-голям, отколкото анализаторите очакваха. Те очакваха спад от между половин и 3%.

И причината защото тези разходи се свиват е заради все по-големия брой търсения от смартфони.

Смартфоните имат по-ниски рекламни тарифи, отколкото ако използвате настолен компютър или лаптоп, защото рекламите на тях не изглеждат толкова добре и рекламодателите не искат да плащат толкова много.

Google се опитва да реши този проблем с начина, по който определя параметрите за търсене и чрез сайтовете, които препоръчва.

По отношение на платените кликове, те са се увеличили с 13% на годишна база. Анализатори, участвали в наше проучване, очакваха този ръст да е с 15,1%.

Така че по няколко показателя Google се разминава с очакванията на анализаторите.

Приходите от реклама достигат 15,5 милиарда долара. Имам и приходите за първото тримесечие като приспаднем продажбите прехвърлени на партньори – 13,9 милиарда долара.

Това е ръст спрямо същия период на миналата година, но резултатът е по-слаб от очаквания.

 

fallback
fallback