Нека да поговорим за Kit Kat, нека да поговорим за Nestle. Имаме резултатите им. И изглежда, че те се малко по-добри от очакваните в определени отношения.
Райън Чилкот: Продажбите са се увеличили с 4,4% - това ли имаме?
Нека да поговорим за Kit Kat, нека да поговорим за Nestle. Имаме резултатите им. И изглежда, че те се малко по-добри от очакваните в определени отношения.
Райън Чилкот: Продажбите са се увеличили с 4,4% - това ли имаме?
Точно така.
Райън Чилкот: Очакванията бяха за 4,2% и именно върху това е фокуса - дали растежът ще е с 4 или 5%.
Дългосрочната им цел за ръста на продажбите - говоря за органичен растеж и както ти правилно уточни по-рано, тук не става въпрос за органични продукти, а за растежа, който имаме без изкривяванията от флуктуациите на валутните курсове и придобиванията - растежът на продажбите, какъвто е.
Той е 4,4%. Целта беше за между 5 и 6%. Представянето все пак е малко по-добро от очакваното, защото анализаторите прогнозираха растеж от 4,2%.
Проблемите с компанията са добре известни. Един от проблемите сега е забавянето в Китай - продуктите им там, те искат да разширят присъствието си на този пазар, най-вече сред младите потребители.
В Китай те се опитват да пробият с луксозен шоколад и кафе. В САЩ също имат проблеми, този път със замразените си храни.
Сега те се опитват да продадат бизнеса си със замразени храни в Европа.