fallback

Кой спечели и кой загуби сред търговците на дребно в САЩ

Коментар на Марк Фрийдман пред Bloomberg

30.12.2014 | 13:40 Автор: Велко Каменов

Генералният директор на консултантската компания The Retail Tracker Марк Фрийдман говори пред Bloomberg за търговията на дребно в САЩ. Той заяви, че търговците в САЩ са се справили добре с ценовата си политика. Базирайки се на опита си от последните 12 месеца те са поставяли цените така, че дори след като направят големи отстъпки да могат да продадат артикулите си на печалба. Опитът на търговците в САЩ от последната една година им е подсказал, че през 2014 г. ще трябва често да разчитат на отстъпки, за да им вървят продажбите, разкри Фрийдман.

Сред компаниите, ориентирали се най-добре в средата и съответно представили се най-добре, са веригата за евтини стоки TJX и веригата за дрехи Lululemon. Според Фрийдман успехът на TJH се дължи на способността на компанията да се възползва от правилната оценка на пазара, която прави. За последните 3 месеца акциите на TJH са поскъпнали с над 15%, а тези на Lululemon с над 32%.

Слабо представяне показват веригата за луксозни дрехи Coach и веригата за спортни обувки Finish Line, чиито финансови резултати за последното тримесечие на 2014 г. се очаква да бъдат слаби.

 

fallback
fallback