Печалбата преди данъци и такси определено изненада приятно - 2,32 милиарда евро срещу очаквания за 2,03 милиарда.
Това са над 200 милиона допълнителни печалби. Ако погледнем общите им продажби те достигат 19,6 милиарда евро спрямо 19,3 милиарда, така че отново продажбите са с 300 милиона по-добри.
И което е много важно нетните им маржове, маржовете на печалбата преди данъци и такси, те достигат 9,4% на фона на очакваните 9%.
Това е компания, която има високи маржове и очевидно успява да свие разходите си при производството.
Искам обаче да поговоря за електрическите им автомобили, защото по-късно този месец в Европа ще се появи новата Б класа на Мерцедес.
И ето какво Мерцедес правят различно по отношение на електромобилите. Те на практика поставят Tesla двигател, батерия на Tesla под капака на Мерцедес, докато BMW имат коренно различен подход със своя i3.
Ние наистина имаме два различаващи се подхода. Единият е кола, която определено от пръв поглед може да се идентифицира като електрическа, което е новото BMW и Мерцедес, който не може да различите.
Въпросът е дали шофьорите и потребителите искат да покажат на другите шофьори, че те карат електрическа, зелена кола.
Ако случаят е такъв, ако това е важно, BMW може би имат предимство. Ако става въпрос само за кола срещу друга кола, играта е по-равностойна.
Едно нещо, което трябва да се каже, е че BMW са похарчили доста повече пари в тяхната програма.
Мерцедес казват, че могат по-лесно да сменят модели на поточната си линия и това гарантира по-голяма ефективност на разходите, ако търсенето не се увеличи.