fallback

Lufthansa вече е вторият най-активен авиопревозвач през 2013 в България

Към 2013 компанията е постигнала 30% пазарен дял у нас

11.06.2014 | 16:51 Автор: Мариета Иванова

Lufthansa Group е изместилa WizzAir от второто място в България през 2013 г. и вече е най-голямата чуждестранна авиокомпания на българския пазар и втора по големина като цяло след Bulgaria Air. През 2013 година германският национален авиопревозвач е постигнал отлични резултати като само в България компанията има 30 % пазарен дял. За миналата година служителите на Lufthansa Group са посрещнали на борда повече от 700 000 пътници от България от и за Германия и Австрия.

Компанията има и нов генерален мениджър за България – Александър Толвет. Той представи новите продукти и услуги. За 2013 година коригираната оперативна печалба на компанията е нараснала с 62% или с 1 милиард евро, а отчетената оперативна печалба е 687 млн. евро.

Добрите резултати се дължат най- вече на ефективното управление на разходите и силната мрежа от дестинации, които Lufthansa предлага на пътниците.

По думите на Александър Толвет седалковият капацитет от и до България се е повишил с 24 % за зимния период 2013 – 2014 г.

Lufthansa Group осъществява повече от 70 полета седмично от България към главните европейски оперативни центрове: Франкфурт, Мюнхен и Виена.

„През 2013-та Lufthansa Group постигна отлични резултати в България. Нашето оперативно и финансово представяне е резултат от упорита работа и ангажираност на служителите към нашата цел – полетите да бъдат лесно организирани, удобни и достъпни за нашите клиенти. Продължаваме да разработваме атрактивни удобства за нашите клиенти, включително за пътници от и за България“, заяви Толвет.

fallback
fallback