fallback

Рекламната индустрия продължава възстановяването си в САЩ

Прогнозите за 2014 са добри на фона на ключови мероприятия като Олимпийските игри, Световното първенство по футбол и изборите в САЩ.

12.09.2013 | 16:56

Разходите за реклама в САЩ нараснаха с 3,5% през второто тримесечие в сравнение със същия период на миналата година, показват данните от доклад, публикуван от Kantar Media – част от WPP. За първото полугодие според Kantar Media американците са похарчили за реклама с 2 на сто повече спрямо първата половина на 2012 година.

Ръстът за второто тримесечие представлява шестото поредно тримесечие с нарастване, обобщи Kantar Media. Резултатите за първото тримесечие, които първоначално показаха спад от 0,1 на сто, впоследствие бяха ревизирани и сега показват ръст от 0,3%.

Най-висок ръст за второто тримесечие отчита външната реклама – със 7,4%, телевизионната реклама – 6,4%, реклама в списания – с 1,6%. Спад на рекламните приходи за същия период отчитат вестниците, в които е рекламирано с 3,6% по-малко, и радиото, което отчита спад от 2,2%.

Коментар на Пол Суини от Bloomberg по темата вижте във видеото.

fallback
fallback