fallback

Master Card се насочва към Азиатско-тихоокеанския регион

В Япония пазарът е много силно напреднал, но има огромен дял от транзакциите, които са правят кеш - над 85% от плащанията са в брой.

22.08.2013 | 16:50

Master Card се насочват към Азиатско-тихоокеанския регион, след като вече имат милиони потребители в Африка и множество проекти.„Виждаме огромни възможности в Азиатско-тихоокеанския регион. Следим индекса на мобилните плащания, за да разберем къде ще има промяна и ръст на потребителите и се прицелваме към най-големите пазари на света - затова сме в Азия.Индексът на мобилността ни показва потребителите, които използват карти за пазаруване онлайн и те стават все повече. Има огромно пренасочване от плащанията в брой към електронните транзакции с карти и мобилни телефони“, каза Ед Маклафлин, „Развиващи се пазари“, MasterCard."В Южна Африка имаме над 10 млн. потребители, както и много проекти, по които работим с регулаторите и държавните агенции. Правителството вече им дава достъп до социалните помощи по електронен път чрез продуктите на MasterCard. Същото е в Нигерия, където работим с правителството по проект за карти за самоличност.Десетки милиони карти за населението, на които те могат да получат социални привилегии, като ги използват и за карти за самоличност. В Цяла Африка имаме силна тенденция към финансово включване с помощта на карти за разплащане. Използват се както физически карти, така и мобилни устройства за достъп до разплащания“, коментира Маклафлин.В Япония пазарът е много силно напреднал, но има огромен дял от транзакциите, които са правят кеш - над 85% от плащанията са в брой. Вижте повече във видеоматериала!

fallback
fallback