Слаби продажби по случай Китайската нова година

Китайците заложиха на пазаруването онлайн.

18.02.2013 | 15:10
Слаби продажби по случай Китайската нова година
Слаби продажби по случай Китайската нова година

Предварителните очаквания за високи продажби на дребно покрай Китайската нова година не се оправдаха. Търговията на дребно в страната отчете най-слабия си растеж от четири години насам.

Добрите новини са за търговците онлайн. От китайския картов оператор China Union Pay съобщиха, че стойността на трансакциите са се увеличили с 43% около празненствата по случай Китайската нова година.

Картовите разплащания в ювелирните магазини отчитат ръст на оборота от 119 на сто, докато тези в търговските центрове са с 44% над миналогодишните.

Анализаторите очакват продажбите на дребно и потребителските разходи да се увеличат през второто и третото тримесечие. Тогава се очаква и подобрение в икономическото състояние на страната.

Репортаж по темата вижте от видео файла.