България ще привлича чуждестранни туристи с ново лого и послание: „Открий и сподели“, съобщи днес на пресконференция заместник-министърът на икономиката Иво Маринов. До избора се е стигнало, след като е направено допитване сред български и чужди туроператори и туристи от 11 държави. Разработването на стратегията е струвало 1.4 млн.лева по оперативна програма "Регионално развитие".
Визуалните елементи се преплитат в символите на слънцето и цветето. Освен националното лого и слоган, са разработени и десет под-бранда за различните видове туризъм, съобщи още Маринов.
Новият бранд "България" ще бъде представен през март на световното туристическо изложение в Берлин. Домакините, по думите на Маринов, са го определили като „свеж и иновативен“.
Очакванията на Маринов са след пет години броят на туристите, посетили страната ни, да се увеличи с 25 %.
Повече за днешното представяне вижте във видео файла.