20 млн. лева са предвидени за реклама на туризма догодина

Презастрояването и недостатъчната реклама са сред проблемите за сектора, отчете заместник-министър Маринов.

01.11.2012 | 16:18
20 млн. лева са предвидени за реклама на туризма догодина
20 млн. лева са предвидени за реклама на туризма догодина

Държавата планира 20 млн. лева за реклама на туризма през следващата година, съобщи днес в Поморие заместник-министърът на икономиката Иво Маринов, който участва в представянето на нов проект, наречен "бранд България". Идеята е страната да бъде представена по света като целогодишна дестинация. За реализацията на проекта Министерството на икономиката е спечелило финансиране на стойност 2.8 млн. лева по Оперативна програма "Регионално развитие", обясни Маринов.

"Недостатъчната реклама, презастрояването на брега, посредственото обслужване, ниската хигиена, сигурността и липсата на достатъчно подготвени кадри са сред проблемите за развитието на туризма - показват наблюденията на експерти, участващи в проекта.

Проучване в 10 страни е показало, че България е малко позната и се свързва най-вече с морския туризъм и ниските цени. Възможностите за ски-, културен-, и СПА туризъм са слабо познати.

5% е ръстът на чуждестранните туристи през този летен сезон в сравнение с предишния, съобщи още Иво Маринов.