fallback

България тръгва на лов за инвестиции

Започва активна рекламна кампания на страната ни в Мюнхен, Брюксел, Дубай, Париж, Москва, Шанхай, Токио и Сан Франциско.

28.03.2012 | 11:41

България е амбицирана да продължи агресивната си кампания в топ-инвестиционни дестинации и до една година разчита да привлече максимален брой реални чуждестранни компании. Това ще  доведе до ръст на преките чуждестранни инвестиции в експортно ориентирани сектори у нас от поне 10%, твърди Росен Иванов от консорциум "Инвестирай в България", цитиран от БТА.

Компанията е спечелила проект на Българската агенция за инвестиции за промоция на страната ни като инвестиционна дестинация, финансиран по оперативна програма "Конкурентоспособност". Бюджетът на проекта е 680 000 лева за цялостната организация на 9-те форума.

След представянето на страната ни в началото на тази година в Лондон, следват Мюнхен, Брюксел, Дубай, Париж, Москва, Шанхай, Токио и Сан Франциско, посочи още Росен Иванов. Страните, в които България ще се рекламира, са избрани след анализ на Агенцията за инвестиции.

В Мюнхен ще поканим да инвестират у нас германски фирми от електрониката, електротехниката и машиностроенето. Очаква се на еднодневната среща на 29 март говорители да са представители на успешни инвеститори у нас като "Сименс", АББ, "Иксетик", които да представят своя опит в България, както и на адвокатската къща "Джингов, Гугински, Кючуков и Величков", които ще презентират правните аспекти на инвестиционния процес у нас.

Форумът се осъществява с подкрепата на Германо-българската индустриално-търговска камара, представена на деловата среща от нейния изпълнителен директор Митко Василев.

В Брюксел презентацията на страна ни ще бъде фокусирана върху хранителната индустрия, селското стопанство и логистиката.

fallback
fallback