Във вторник капиталовите пазари в Азия бяха плахи и внимателни, заемайки изчаквателна позиция. Подобно на американската търговия, инвеститорите в Азия избягваха значителни рискове. Пазарите в региона са в очакване на новата марко статистика за тримесечието в Япония. За обагрянето в червено основен фактор са опасенията за намаленият японски износ. Най-ясно това се забелязва при автомобилния сектор. Вследствие на бедствието и недостига на части, производството на коли намаля с драстнично с повече от 50 на сто. Сериозният спад може да рефлектира върху най-големия автомибилен конструктор, Toyota, като я измести от първенството в сектора в световен мащаб. Във вторник Toyota губи 2,15 на сто, а Honda – 1,3 на сто. Най-голяма облага от това може да извлече от американската General Motors. Операторът на проблемната електроцентрала, TEPCO, отстъпи с 0,25 на сто. Широкият токийски Nikkei загуби процент и 17 стотни до 9, 558 пункта.. В Хонконг HANG SENG се снижава с половин процент до 24 хиляди пункта. Южнокорейският KOSPI пък спадна с близо половин процент до 2, 206 пункта. Движението надолу бе до голяма степен повлияно от намалените очаквания за печалбите на най-големият производител на видео игри Нинтендо, както и спадът в хардуерната компания Nidec. И двата технологични гиганта се представят зле на капиталовият пазар в сряда, като губя 1,4 на сто за Нинтендо с 1,7 на сто за Nidec .