Съдът на ЕС обяви логото на Adidas за невалидно

Причината е, че то не е придобило "отличителен характер"

20.06.2019 | 23:23 Редактор:
Съдът на ЕС обяви логото на Adidas за невалидно
Съдът на ЕС обяви логото на Adidas за невалидно

Съдът на Европейския съюз обяви за невалидно логото на производителя на спортни стоки Adidas с мотив, че то не е придобило "отличителен характер".

Съдът подчертава, че компанията е доказала използването на търговската марка в пет страни на ЕС, но не и в целия блок. Adidas може да обжалва решението, пише investor.bg.

Компанията регистрира търговската марка през 2014 г., като я описа като три успоредни равностойни ивици с еднаква ширина, прилагани към продуктите в която и да е посока.

"Решението не засяга способността ни да използваме и защитаваме трите ивици", коментира говорител на Adidas.

Търговската марка е оспорена от белгийската компания Shoe Branding Europe, с която Adidas има дългогодишни спорове. През миналата година Съдът на ЕС обяви за невалидна марката и на Shoe Branding, която се състоеше от две ивици, с мотив, че е сходна с тази на Adidas.

Снимка: Reuters

Харесайте страницата ни във Facebook ТУК