Съдът на Европейския съюз обяви за невалидно логото на производителя на спортни стоки Adidas с мотив, че то не е придобило "отличителен характер".
Съдът подчертава, че компанията е доказала използването на търговската марка в пет страни на ЕС, но не и в целия блок. Adidas може да обжалва решението, пише investor.bg.
Компанията регистрира търговската марка през 2014 г., като я описа като три успоредни равностойни ивици с еднаква ширина, прилагани към продуктите в която и да е посока.
"Решението не засяга способността ни да използваме и защитаваме трите ивици", коментира говорител на Adidas.
Търговската марка е оспорена от белгийската компания Shoe Branding Europe, с която Adidas има дългогодишни спорове. През миналата година Съдът на ЕС обяви за невалидна марката и на Shoe Branding, която се състоеше от две ивици, с мотив, че е сходна с тази на Adidas.
Снимка: Reuters
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК