Магазините в САЩ отчетоха ръст в дейността си през миналия месец, като 10 от 13 основни сектора увеличиха продажбите си в сравнение с година по-рано. Това съобщи investor.bg.
Американците обаче все по-често предпочитат да пазаруват онлайн. През миналата година те са увеличили разходите си към "търговци без физически магазини", докато магазините за дрехи, храни и напитки, както и за строителни материали са усетили тежестта на променящите се навици на потребителите.
Разходите на потребителите към търговци в интернет са се увеличили с 6,4 млрд. долара в сравнение с година по-рано до 62,04 млрд. долара. Така в момента повече средства се насочват към онлайн търговците, отколкото към ресторантите и баровете.
Снимка: pixabay.com
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК