Amazon беше избрана за най-високо оценената марка в света, докато "Магазинът за всичко" продължава експанзията си в облачните услуги, потребителските технологии и филмовите продукции, пише "Financial Times".
Основаната от най-богатия човек в света Джеф Безос компания се радва на петкратен скок на стойността на бранда, която достигна 315,5 млрд. долара, според класацията "2019 Brandz Топ 100" на най-ценни глобални марки.
"Amazon играе играта много добре. Основната идея е, че тя премахва препятствията във всичко, което правите, правейки пазаруването или ползването на облака по-лесно, по-евтино или по-бързо", посочва председателят на BrandZ Дейвид Рот.
Изкачването към върха на класациите беше стабилно през последните няколко години и компанията трудно може да бъде детронирана.
Останалите брандове, които попадат в топ 5, са Apple, Google, Microsoft и Visa.
Още по темата четете в investor.bg.
Снимка: Reuters
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК