Френската компания BiC, която е производител на химикалки, самобръсначки и запалки, ще създаде 400 нови работни места в сферата на цифровите технологии, близо половината от които ще са в България.
Втората фаза на проекта за преструктуриране, наречен BIC 2022 – Invent the Future, цели подобряване на ефективността на дейността по поддръжка и консолидирането на трансакционните и административните задания, финансовия отдел, човешките ресурси и обслужването на клиенти в целия свят, като се започне от Европа със специален сервизен център, наречен Group BIC Services, който ще се намира в София, поясни компанията, цитирана от Bloomberg.
С този ход BiC иска да постигне по-голяма ефикасност и да бъде по-близо до крайните потребители с помощта на новите технологии, пояснява Софи Палие-Капиан, директор по външните отношения на компанията. Тези нови работни места ще съответстват на търсените от групата профили като част от плана ѝ трансформиране на дейността до 2022 г., представен в началото на годината, насочен към подобряване на ефективността и сближаване с крайните потребители, особено чрез новите технологии.
За тази цел BiC ще наеме специалисти в сферата на анализите на данни, специалисти по дигитален маркетинг и електронна търговия, уточнява Палие-Капиан. Тя каза още, че в София ще бъде създаден център за услуги.
Снимка: Reuters
Харесайте и страницата ни във Facebook ТУК