Концернът Volkswagen стартира нов корпоративен план - "Vision 2030". Неговото реализиране ще продължи 11 години, в които германският производител ще претърпи сериозни промени. Крайната цел е постигане на възвръщаемост на инвестициите, като това включва реорганизация на структурата и дори раздяла с някои от марките в групата. Това съобщи automedia.bg.
Първите две точки в плана предвиждат преструктуриране на производствената мрежа и рационализиране на ключовите технологии. Това означава фокусиране върху основните марки на групата - Audi, Porsche и VW, преминаване към електромобили, системи за автономно движение и други мобилни решения.
В същото време, две от фирмите в групата - Ducati и Italdesign, ще бъдат отделени от нея и ще получат самостоятелност. Бъдещето на луксозните марки Bentley, Bugatti и Lamborghini пък е под въпрос, като те ще трябва да изпълнят искането на акционерите за възвръщаемост на инвестициите в тях при това с печалба.
Според последния доклад на ръководството, Bugatti ще бъде подарена на бившия председател на VW Group Фердинанд Пийх, който се раздели с всичките си акции в концерна. В същото време се търси купувач за Bentley, ако компанията не започне да носи приходи в близко бъдеще.
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК