Американската компания за споделени пътувания Lyft бе оценена на 24,3 млрд. долара в рамките на своето първично публично предлагане (IPO) – първото такова на стартъп от този бранш. Компанията заложи на по-високи цени от първоначално очакваните, тъй като инвеститорите пренебрегнаха несигурността по пътя на Lyft да стане печеливша компания, предава Bloomberg.
Оценката на Wall Street e с 60% над тази от последното частно финансиране на Lyft, което изпраща окуражаващ сигнал към цяла орда компании от Силициевата долина, които планират да станат публични през тази година.
Втората по големина в САЩ компания от сектора набра 2,34 милиарда долара в рамките на най-голямото публично предлагане на американски технологичен стартъп, откакто Snap Inc. стана публична компания преди две години, и най-голямото IPO досега за тази година.
След хладното начало за 2019 г. за IPO-тата в САЩ на фона на спирането на дейността на федералните агенции, успехът на Lyft можеше да подхрани този пазар, който вероятно ще приветства Uber Technologies Inc., Pinterest Inc. и Slack Technologies Inc. преди края на годината.
Четете повече по темата в Investor.bg
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК